سه‌شنبه، فروردین ۰۳، ۱۳۸۹

اولین پست 89

هر سال که می گذرد، تعطیلات سال نو بی مزه تر به نظر می رسد و کل مراسم باستانی شکل احمقانه ای پیدا می کند. نوروز یکی از چندین یادگار شیرین دوران کودکی من بود که با گذشت زمان و تجربه اش در بزرگسالی طعم خود را کم کم از دست داد. مهمترین فعالیت من در این روزها خوابیدن و دیدن سریال آفیس است که خوب فکر کنم فردا تمام بشود و باید منتظر قسمت های بعدیش باشم. توی این بی حوصلگی تصمیم گرفتم دوباره بنویسم...

پارسال اولین تجربه وبلاگ نویسی من بود و می توانم بگم که تجربه جالبی بود. اول با وبلاگ pprogrammer شروع کردم ولی اسمش را دوست نداشتم و ویکو را راه انداختم. حس می کنم که در طی یک سال مخاطب نسبتا خوبی داشتم. امسال قصد دارم مقداری پست ها رو شخصی تر کنم. احتمالا دیگر از ترجمه خبری نخواهد بود چون فوق العاده وقت گیر است. همچنین قصد دارم ویکو به یک وبلاگ تخصصی برنامه نویسی تبدیل بشود بنابراین احتمالا موضوعات عمومی هم کمتر خواهند شد.
در ضمن از این پس فید ویکو به صورت خلاصه عرضه می شود. معمولا آر اس اس ریدر ها فرمت بلاگ من را به هم می ریزند و پست ها حالت زیبایی ندارند. درضمن من دوست دارم خوانندگان در اینجا بیشتر مشارکت داشته باشند و کامنت بگذارند و خواندن مطالب در گوگل ریدر دقیقا چیزی نیست که من می خواهم. منتظر پست های بعدی باشید...

۱ نظر: