جمعه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۸

مجموعه تم های Bisigi برای گنوم در اوبونتو

اگر از تم های استاندارد اوبونتو خسته شده اید می توانید مجموعه تم های Bisigi را امتحان کنید. این مجموعه شامل ۱۰ تم بسیار جذاب است و مدتی شما را سرگرم نگه می دارد. من الان تم Balanzan از این مجموعه را استفاده می کنم. خوشبختانه PPA این پروژه در Launchpad وجود دارد و شما می توانید به آسانی این تم ها را نصب کنید:
PPA for Bisigi
نکته بعدی این است که Wallpaper و آیکون ها همراه تم ها نصب می شوند و شما دردسر پیدا کردن آیکون ها از سایتی مثل gnome-look را نخواهید داشت.
برای اطلاعات بیشتر در مورد نصب بسته ها از PPA این پست را ببینید:
نصب برنامه از Launchpad's PPA

برای دیدن تم ها به این صفحه بروید: Bisigi

برای نصب همه تم ها از دستور زیر را بنویسید:
$sudo apt-get install zgegblog-themes

حجم این بسته ها نسبتا زیاد است. اگر می خواهید تک تک این تم ها را نصب کنید لیست زیر را ببینید:

AquaDreams: sudo apt-get install aquadreams-theme
Ubuntu Sunrise: sudo apt-get install ubuntu-sunrise-theme
Bamboo-Zen: sudo apt-getinstall bamboo-zen-theme
Step into Freedom: sudo apt-get install step-into-freedom-theme
Tropical: sudo apt-get install tropical-theme
Exotic: sudo apt-get install exotic-theme
Balanzan: sudo apt-get install balanzan-theme
Wild Shine: sudo apt-get install wild-shine-theme
Infinity: sudo apt-get install infinity-theme
Showtime: sudo apt-get install showtime-theme

۱ نظر:

  1. من چند روزیه دارم ازشون استفاده می کنم، واقعا حال و هوای سیستم رو عوض می کنه. الان تم من بامبو است. پنچره لاگ این هم عوض می شه فقط لازمه از تنظیمات به صورت دستی login رو تمش رو عوض کنیم و نمی دونم که آیا می شه کاری کنیم که با عوض کردم تم به طور خودکار Login هم عوض بشه تا نیاز نباشه هر بار دستی اینکار و کرد.
    در هر حال من هم توصیه می کنم این تم ها رو امتحان کنیم :)

    پاسخحذف