جمعه، مهر ۰۳، ۱۳۸۸

شاش

دیروزبرنامه Empathy که قرار است در ورژن بعدی اوبونتو جای Pidgin را بگیرد را نصب کردم. پس از ورود به Google talk به یکی از بچه ها سلام کردم و شروع کردیم چت کردن و چون یک مدت است برای پاسداری از زبان فارسی از finglish نوشتن خود داری می کنم کیبورد را فارسی کردم و فارسی چت می کردیم.

چون بحث بی مزه شده بود پنجره Eclipse را بالا آوردم، کیبورد را انگلیسی کردم و شروع کردم به کد زدن تا اینکه دوستم یک پیغام داد و خواستم جواب دهم. متاسفانه تغییر کیبورد در گنوم گلوبال نیست و برای هر برنامه تنظیمات مربوط به خود را دارد و من بدون توجه به این موضوع و با فرض اینکه کیبورد انگلیسی است برای دوستم یک aha فرستادم! با تعجب فراوان دیدم که کلمه شاش براش فرستاده شده!

۱ نظر:

  1. سلام
    خیلی جالبه این موضوع، منم عکس این اتفاق برام افتاد
    خواستم به فینگیلیش بگم، «ها؟» ha?
    که خوب «آش؟» تایپ شد!!!

    پاسخحذف